Livrarea produselor

Livrarea produselor se face prin firmele de curierat partenere cu Maxmania.ro, oriunde în România sau, dupa caz in afara tarii.


Expedierea unei comenzi are loc după ce ați primit e-mail-ul de confirmare a expedierii insotit de datele de livrare.

Termenul de livrare a comenzilor este în mod normal de maxim 3 zile lucratoare de la confirmarea telefonica a comenzii de catre operatorii nostri. 

 

Pot exista perioade cu un volum mare de comenzi in care ne rezervăm dreptul să marim termenul de livrare al produselor la maxim 7 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii (perioade foarte aglomerate, Black Friday, Sarbatorile de iarna, Paste, alte Sarbatori Nationale etc). In aceste cazuri vom depune toate eforturile pentru a va instiinta de aceste modificari atat prin mesaje pe site sau telefonic.

Livrarea produselor este gratuită pentru comenzile ce depășesc o anumita valoare afisata pe site si in cosul de cumparaturi. Costul transportului pentru comenzi este afisat permanent pe site si in pagina cosului de cumparaturi.

Ne rezervăm dreptul să întârziem sau să anulăm comenzi și livrări ale produselor comandate dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de noi.

 

Conditii de retur

Satisfacția clienților este foarte importantă pentru noi, de aceea puteți restitui unul sau mai multe produse din cele cumpărate de pe Maxmania.ro în termen de 14 zile din momentul în care ați primit coletul, indiferent de motivul pentru care vă decideți să faceți acest lucru.

 

Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un bun, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suportă alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Cumpărătorul întră în posesia fizică a produsului (data livrarii de catre curier).

 

Condiții care trebuie avute in vedere la retur:

  • Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, nefolosit, fără deteriorari sau rupturi.
  • Vă recomandăm ca după primirea produselor, înainte de a le spăla sau folosi, să le verificați astfel încât ele să corespundă cerințelor dvs. Puteți returna sau schimba doar produsele care nu au fost folosite sau spălate.
  • Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de ambalajul original, accesoriile, fotografiile si cadourile cu care a fost livrat.
  • În cazul în care nu ne sunt returnate toate componentele produsului sau acestea au fost deteriorate, ne rezervăm dreptul de a va restitui o sumă de bani diminuată proportional cu valoarea cu care a fost diminuată valoarea de vânzare a produsului respectiv. In cazul in care produsul nu se va putea revinde din aceste cauze se va refuza returnarea acestuia.
  • Produsele marcate în formularul initial de comanda trebuie predate integral curierului, exact cum au fost primate. Dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul de comanda initial, după verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzată.
  • Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
  • Ambalajele individuale ale produselor trebuie sa fie intacte si in starea in care au fost primite. Se vor refuza produsele peste al caror ambalaj individual s-a lipit banda adeziva/scotch, etichete de curierat sau orice altceva. Va rugam sa acordati atentie sporita ambalarii produselor pentru ca acestea sa ajunga in stare buna la noi.
  • In cazul in care comanda d-stra a indeplinit conditiile de transport gratuit si la retur partial aceasta valoare scade sub suma specificata pe site, va trebui sa suportati si valoarea de transport catre d-stra a coletului initial. Deasemenea, in cazul comenzilor cu transport gratuit, la returul total al comenzii se va anula si optiunea de transport gratuit primita cu titlu de cadou initial.
  • Optiunea initiala de transport gratuit ramane valabila doar in cazul schimbului de produse.

Important:

  • "Clienți" sau "consumatori" sunt doar persoanele fizice. Clienții cu personalitate juridică nu au dreptul să denunțe unilateral contractul, legislația în domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.
  • În cazul în care din greșeală ați primit alt produs decât cel comandat de dumneavoastră, acesta se schimbă iar noi vom suporta costurile de transport (inclusiv pt. persoanele juridice).

 

Produsele cumparate pot fi returnate urmand pasii de mai jos:

  1. Trebuie sa va asigurati că produsul respectă conditiile de retur de mai sus.
  2. Ne contactati telefonic la 0768.788.008 (luni-vineri, orele 10:00-18:00) sau pe email contact@maxmania.ro. Operatorii nostrii te vor ajuta pas cu pas pentru finalizarea procedurii si iti vor da informatii suplimentare daca este cazul in functie de tipul produselor.
  3. Expediati coletul ambalat corespunzator pentru a proteja produsele la adresa care va fi comunicata pe sms sau email catre d-stra. Expedierea este in sarcina d-stra drept pentru care puteti alege orice firma de curierat rapid (exclus Posta Romana; in acest caz coletele nu se pot prelua de la ghiseu).
  4. Coletele expediate catre noi cu plata ramburs nu vor fi acceptate.
  5. Coletele expediate catre noi fara sa ne contactati in prealabil pe email sau telefon NU vor fi acceptate.
  6. In cazul unui schimb, produsul va ajunge mai intai la noi in depozit pentru a putea fi verificat si apoi se trimite produsul cu care se efectueaza schimbul.
  7. Rambursarea contravalorii produselor returnate se face EXCLUSIV in contul IBAN comunicat de d-stra, in maxim 14 zile calendaristice. Comunicarea contului IBAN si a titularului acestuia trebuie facuta in scris pe email (contact@maxmania.ro) sau sms (0768.788.008). Nu se preiau aceste date telefonic.